עורך דין גירושין בתל אביב

משרד עו"ד שחר שוורץ הוא משרד מנוסה העוסק בתחום דיני המשפחה. אנו עוסקים בכל הקשור לדיני המשפחה: ליווי מלא של תהליך הגירושין מהפן המשפטי ובניית אסטרטגיה מול הצד השני, המלצות על דרכי פעולה, מענה על כל השאלות שלך, טיפול בהסדרי ראייה, דמי מזונות, ועוד. כמו כן עוסק המשרד בעריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, צוואות ועוד.

דירוג מְעוּלֶה
מבוסס על 9 ביקורות
תודה שחר על שירות מקצועי, אדיב, סבלני ומהיר. ממליצה בחום💯
חני אלון
חני אלון
2023-09-02
עורך דין מקצועי ואמין
אורית גפן
אורית גפן
2023-08-30
עו"ד מקצועי, שירותי אשר עושה הכל למען תוצאה מטיבה עם הלקוח. ממליצה החום.
אורנה גולדנברג
אורנה גולדנברג
2023-08-30
תודה שחר. תמיד כיף להכיר עורכי דין מנוסים ומקצועיים שיודעים גם לפרגן.
דני לנדאו
דני לנדאו
2023-08-30
עורך דין מדהים!! שאפו !!!
Meital Yonani
Meital Yonani
2023-08-30
מקצוען אמיתי, בעל ידע נרחב בתחומים רבים, ממליץ מאוד😀👌
‫מוטי תורג'מן (עורך דין)‬‎
‫מוטי תורג'מן (עורך דין)‬‎
2023-08-30
שחר הוא עורך דין אשר מנסה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו.
Avi Walter
Avi Walter
2021-08-04

עורך דין גירושין בתל אביב

גירושין הם הליך לא פשוט הדורש מבני הזוג המתגרשים השקעה של זמן ואנרגיות. עם זאת מחשבה על כל פרט תאפשר לכל בני המשפחה לפתוח דף חדש בצורה חלקה הרבה יותר. ככל שעולה אחוז המתגרשים, עולה גם המודעות לחשיבות הדרך בה הדברים נעשים. רבים מחפשים היום עורך דין גירושין בתל אביב, או בכל עיר אחרת לפי אזור המגורים שלהם,  אשר מתמחה בהובלת התהליך בהסכמה בגישור אשר יחסוך את התדיינות הדברים בבית המשפט. הגעה להסכם בהליך כזה דורשת מבני הזוג להתעלות על עצמם אך הדבר ללא ספק משתלם.

תפקידו של עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בתל אביב, או בכל אזור אחר בארץ, יכול לייצג צד בבית המשפט או להוביל תהליך גישור. גם אם בחרתם בהליך גישור, מומלץ לבחור עורך דין שיש לו ניסיון בשני התפקידים. לניסיון בבית המשפט יש יתרון בהובלת התהליך להסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים. בכל דרך בה בוחרים הצדדים הסכם הגירושין חייב להיות מפורט, מקיף וברור. גם בסעיפים בהם לא נוח לצדדים להגיע לקביעה חד משמעית, עורך הדין צריך להוביל את הדברים כך שבסוף התהליך הכל יהיה ברור ומוגדר. עורך דין גירושין עומד לרשות מתגרשים גם לאחר הגעה להסכם, כולל במצבים פחות סטנדרטיים כמו בקשה לשינויים בהסכם, ואפילו בבקשות נדירות לפתיחת ההסכם וביטולו.

מה חשוב לכלול בהסכם גירושין?

אחד הסעיפים החשובים ביותר לדיון כאשר פונים אל עורך דין גירושין בתל אביב, או בכל עיר אחרת, הוא נושא הילדים. חשוב להחליט גם כיצד מתנהלים כשמעוניינים בזמן שהיה חריג כמו טיול לחו"ל. מן זמני השהות ייגזרו גם המזונות. נושא חשוב נוסף ולא קל לסגירה הוא נושא חלוקת הרכוש: נכסים, השקעות, חשבונות וגם חובות ומשכנתאות אם ישנם. כל נושא צריך להיות מעוגן בהסכם הגירושין לפני שיקבל את תוקפו המשפטי.

עו"ד שחר שוורץ הוא עו"ד לענייני משפחה בעל ניסיון רב בהובלת הליכי גירושין והגעה להסכם המקובל על הצדדים בדרך מקיפה אך קצרה ככל שניתן. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין במרכז

גירושין הם אף פעם לא תהליך פשוט. גם כאשר הזוג המתגרש נפרד ביחסי ידידות מדובר על פירוק החבילה ועל שינוי משמעותי בחיים. הדברים מורכבים במיוחד כאשר יש ילדים שצריכים גם הם להסתגל למצב. בחירת עורך דין גירושין במרכז שיהיה הנכון ביותר להובלת התהליך ללא ספק תשפיע על האופן בו דברים יתנהלו גם בהמשך. הסכם גירושין מקיף וברור הוא המפתח להסתגלות נוחה של כל בני המשפחה למצב החדש. לכן, השקיעו בבחירת עורך הדין המתאים ביותר.

עורך דין גירושין במרכז: מהן האפשרויות לתהליך?

אם בעבר הגעה להסכם גירושין התקיימה בבית המשפט, היום הדברים אינם בהכרח כך. התדיינות בבית המשפט או בית הדין הרבני יכולה להיות ארוכה מאוד, לעלות יותר כסף ובכלל לגרום לכך שההגעה להסכם תהיה כרוכה במלחמות והתנצחויות. לכן, גם אם זוג שמתגרש רוצה שדברים ייעשו בבית המשפט, הוא מחויב לפני כן לנסות להגיע להסכם בהליך גישור. בשל כך, מתגרשים רבים מעדיפים מלכתחילה לעבור את הדברים מחוץ לבית המשפט. ישנה אפשרות לניהול מו"מ בין עורכי דין המייצגים כל צד, אך רבים בוחרים היום לבחור עורך דין גירושין במרכז אחד לשניהם אשר יוביל הליך גישור. תהליך זה יהיה קצר וזול יותר וגם ייצור פחות מתחים ומלחמות, אך זאת בתנאי ששני הצדדים מחויבים לעניין ומוכנים גם להתפשר בעניינים שונים.

עו"ד גירושין במרכז הארץ

אם התהליך בו בחרו הצדדים הוא גישור המובל ע"י עורך דין, חשוב שהוא יהיה מקובל על שניהם, שכל אחד מהם ירגיש איתו בנוח ויהיה שלם עם הבחירה. חשוב לבחור עורך דין גירושין במרכז שיש  לו ניסיון רב בהובלת הליכי גישור למטרת הסכם גירושין. הוא צריך להיות בעל יכולות גבוהות בהובלת תהליכי מו"מ כשהוא עושה זאת תוך מתן תחושה לשני הצדדים שהוא אובייקטיבי וניטרלי לחלוטין. מקצועיותו בעניין צריכה להיות לא פשרות. כדאי לבחור עו"ד אשר דיני משפחה הם תחום העיסוק המרכזי שלו כך שהוא מכיר היטב את החוקים, מודע לכל שינוי בהם וכן לפסיקות המהוות תקדימים משפטיים. הידע והמקצועיות יאפשרו לו להציע פתרונות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה אם נדרש.

עו"ד שחר שוורץ הוא עו"ד לענייני משפחה העוסק בתחום זה. הוא מוביל הליכי גישור לגירושין במקצועיות רבה לצד רגישות למצב הלא פשוט. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין גירושין במרכז שחר שוורץ - מעל 15 שנות ניסיון

גירושין הם אחד האירועים המשמעותיים והמאתגרים ביותר שזוג עשוי לעבור. מעבר להיבטים הרגשיים הכרוכים בפירוק התא המשפחתי,

ישנם גם היבטים משפטיים ופרוצדורליים מורכבים שחשוב להבין לפני שנכנסים לתהליך. במאמר זה נסקור את הדברים החשובים שיש לדעת טרם הליך הגירושין,

את שלבי התהליך שבני הזוג צריכים לעבור, ומדוע חשוב כל כך לבחור עורך דין מומחה בתחום שילווה אתכם לאורך הדרך.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים בהליך גירושין?

1. גירושין הם הליך משפטי מורכב הדורש ייעוץ מקצועי – חשוב לפנות לעורך דין לענייני גירושין במרכז, שיסביר לכם את המשמעויות וההשלכות של כל צעד.

2. ישנן סוגיות רבות הדורשות הסדרה – החל מחלוקת רכוש, דרך משמורת וזמני שהות עם הילדים, ועד מזונות. עורך דין גירושין במרכז או בתל אביב יוכל לתת לכם מענה ולסייע במציאת פתרונות הוגנים.

3. גירושין משפיעים מאוד על הילדים – חשוב לשים את טובתם בראש סדר העדיפויות ולנהוג ברגישות. עו"ד גירושין בת"א מנוסה יודע כיצד להתחשב בכך לאורך התהליך.

4. ניתן לנסות להגיע להסכמות בדרכי שלום – הליכי גישור וגירושין בהסכמה מקצרים ומקלים את התהליך. משרד עורכי דין בתל אביב או במרכז שמתמחה בגישור יכול לסייע בכך.

מהם שלבי הליך הגירושין שבני זוג צריכים לעבור?

1. הגשת בקשה לגירושין לבית הדין הרבני.

2. אם יש הסכמה – ייקבע מועד לדיון להסדרת הסוגיות הכרוכות בגירושין. אם אין – יתנהל הליך משפטי עד להכרעה.

3. מתן פסק דין לגירושין וסידור הגט.

4. ביצוע החלטות בית המשפט/הדין לגבי חלוקת רכוש, משמורת ילדים, דמי מזונות וכו'.

לאורך כל התהליך חשוב להיות מלווים ע"י עורכי דין גירושין במרכז או בתל אביב שיגנו על זכויותיכם.

מדוע חשוב כל כך לקחת עו"ד מומחה בתחום הגירושין?

גירושין הם התמחות ספציפית בתוך דיני המשפחה, עם מאפיינים ייחודיים. בחירת משרד עורך דין בתל אביב או במרכז המתמחה בגירושין תבטיח שתקבלו ייצוג ע"י מי שמכיר את כל המורכבויות, ההליכים והטקטיקות בתחום. עורך דין כזה יוכל:

– לנהל מו"מ אפקטיבי מול הצד השני

– לייעץ לכם מה כדאי ומה פחות בהתאם לניסיונו

– לדעת כיצד בתי המשפט מתייחסים לנושאים השונים

– להכין אתכם נפשית ומעשית לתהליך, על כל שלביו

– לתת מענה רגיש והוליסטי לצרכים שלכם ושל ילדיכם

מה הופך את משרד עו"ד שחר שוורץ לבחירה מועדפת עבור מי שנמצא בהליכי גירושין?

1. התמחות ספציפית בדיני גירושין – כמשרד עורכי דין גירושין במרכז, אנו מכירים את כל הדקויות והמורכבויות של הליכי גירושין, ויודעים להתאים לכל לקוח את הפתרון המשפטי המדויק לצרכיו.

2. גישה אישית ואמפתית – אנו מבינים שמדובר במצב רגיש ומאתגר עבור הלקוחות, ומקפידים על יחס חם, אנושי ותומך. כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב והזמן הנדרשים.

3. ניסיון עשיר בניהול מו"מ וייצוג בבתי משפט – כעו"ד גירושין בתל אביב וותיקים, צברנו ידע מקיף בכל ההיבטים המשפטיים של הליכי גירושין, המאפשר לנו להשיג תוצאות אופטימליות עבור הלקוחות.

4. שילוב מומחים במידת הצורך – הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע ממגוון תחומים (כלכלנים, מטפלים, חוקרים פרטיים ועוד), המסייעים בהתאם לנסיבות כל מקרה.

5. דגש על טובת הילדים – כעורך דין לענייני גירושין במרכז אנו שמים דגש מיוחד על שמירת האינטרסים של הילדים, מתוך הבנה שהם העניין החשוב מכל בכל הליך גירושין.

6. עדיפות למציאת פתרונות מוסכמים – ככל שניתן, נפעל להשגת הסכמי גירושין שיענו על צרכי שני הצדדים, כדי לחסוך עלויות נפשיות וכלכליות של התדיינות ממושכת.

7. תודעת שירות ומחויבות גבוהה – אנו זמינים ללקוחותינו בכל עת, ופועלים ללא לאות כדי לתת מענה לכל צורך שעולה במהלך ההליך המאתגר.

למה לבחור בשירותיו של עו"ד שחר שוורץ לליווי הליך הגירושין?

אני, עו"ד שחר שוורץ, מביא ניסיון של שנים רבות בליווי תהליכי גירושין מורכבים. כעורך דין לענייני גירושין בתל אביב, אני פועל מתוך תחושת שליחות ורצון אמיתי לסייע ללקוחותיי לצלוח את התקופה הקשה, תוך הגנה מרבית על האינטרסים שלהם ושל ילדיהם. אני מקפיד על מתן שירות אישי ומסור, זמינות גבוהה והיכרות מעמיקה עם כל פרטי התיק. המוניטין שצברתי כעורך דין גירושין מהמובילים במרכז, מבוסס על מקצועיות, אמינות ויושרה. אשמח ללוות גם אתכם ברגישות ובנחישות הנדרשות, כדי שתוכלו להתחיל פרק חדש בחייכם בצורה המיטבית.

לסיכום, בחירת עורך דין מנוסה ומומחה לענייני גירושין היא קריטית להתמודדות מיטבית עם הליך כה מורכב ורגיש. כמשרד עו"ד גירושין מוביל בתל אביב בפרט ובמרכז בכלל, אנו מציעים ללקוחותינו ניסיון עשיר, מקצועיות גבוהה, יחס אישי ויכולת הובלה אפקטיבית של ההליך על כל שלביו. צוות המשרד בראשותי מחויב להעניק לכם את הליווי, הכלים והתמיכה שיאפשרו לכם לסיים פרק ולהתחיל בפרק חדש בחייכם, בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור ילדיכם. אנו כאן כדי לעמוד לצידכם, כל הדרך אל עבר עתיד חיובי יותר.

 

שאלות תשובות

1. שאלה: מהם השיקולים העיקריים בבחירת עורך דין לענייני גירושין?

תשובה: בבחירת עורך דין לייצוג בהליך גירושין, מומלץ לשקול מספר גורמים: א. מידת ההתמחות והניסיון של עורך הדין בתחום דיני המשפחה והגירושין. ב. זמינות, יחס אישי ואמפתיה – חשוב שעורך הדין יהיה קשוב לצרכים שלכם ויספק תמיכה לאורך התהליך המאתגר. ג. מוניטין ומשוב של לקוחות קודמים. ד. סגנון עבודה – האם עורך הדין נוטה יותר לגישה שיתופית או אדברסרית. ה. עלויות ותנאי ההתקשרות.

2. שאלה: כמה זמן לוקח בממוצע להשלים הליך גירושין בישראל?

תשובה: משך הזמן להשלמת הליך גירושין בישראל משתנה בהתאם למורכבות המקרה ורמת ההסכמה בין הצדדים. בממוצע, הליך גירושין בהסכמה מלאה יכול להסתיים תוך 3-6 חודשים, בעוד גירושין הכוללים מחלוקות עשויים להימשך שנה או יותר, בהתאם לצורך בהתדיינות משפטית.

3. שאלה: האם יש הבדלים בין גירושין של זוגות עם ילדים לעומת זוגות ללא ילדים?

תשובה: כן, נוכחות ילדים משותפים מוסיפה מורכבות להליך הגירושין. מעבר לסוגיות הרכוש והחלוקה הכלכלית שקיימות בכל הליך, בגירושין עם ילדים נדרש להסדיר גם עניינים כמו משמורת, זמני שהות, אחריות לקבלת החלטות בנוגע לילדים, מזונות ועוד. טובת הילדים צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות, ולעיתים נדרש סיוע של גורמים טיפוליים לצד ההליך המשפטי. עורך דין המתמחה בגירושין ידע להתייחס להיבטים הללו ברגישות הנדרשת.

עורך דין גירושין בתל אביב
לקביעת שיחת ייעוץ

השאירו את הפרטים:

דירוג מְעוּלֶה
מבוסס על 9 ביקורות
תודה שחר על שירות מקצועי, אדיב, סבלני ומהיר. ממליצה בחום💯
חני אלון
חני אלון
2023-09-02
עורך דין מקצועי ואמין
אורית גפן
אורית גפן
2023-08-30
עו"ד מקצועי, שירותי אשר עושה הכל למען תוצאה מטיבה עם הלקוח. ממליצה החום.
אורנה גולדנברג
אורנה גולדנברג
2023-08-30
תודה שחר. תמיד כיף להכיר עורכי דין מנוסים ומקצועיים שיודעים גם לפרגן.
דני לנדאו
דני לנדאו
2023-08-30
עורך דין מדהים!! שאפו !!!
Meital Yonani
Meital Yonani
2023-08-30
מקצוען אמיתי, בעל ידע נרחב בתחומים רבים, ממליץ מאוד😀👌
‫מוטי תורג'מן (עורך דין)‬‎
‫מוטי תורג'מן (עורך דין)‬‎
2023-08-30
שחר הוא עורך דין אשר מנסה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו.
Avi Walter
Avi Walter
2021-08-04
תחומי התמחות​

עורך הדין שחר שוורץ הינו משרד עורכי דין בתל אביב העוסק בענייני משפחה. עורך הדין שוורץ הינו מגשר מוסמך, בעל היכרות מעמיקה עם התחום המשפחתי וניסיון רב.

עורך הדין לענייני משפחה שחר שוורץ בעל ניסיון רב בעריכת הסכמי ממון. מאחוריו שנים רבות של לימודים וניסיון מקצועי, במהלכן ליווה מספר רב של זוגות

איך שלא נסתכל על זה הליך גירושין אינו נעים – לא להורים ובוודאי לא לילדים.  מדובר בהסכם שאמור ללוות אותך שנים רבות עד לגדילת הילדים

עורך הדין שחר שוורץ בעל ניסיון רב בניהול תיקי גירושין. תפקיד המשרד להשיג עבורך את המקסימום המגיע לך ולילדיך.  עורך הדין שחר שוורץ רואה בשימור יחסים תקינים

משרד עורכי הדין ממוקם בתל אביב ועוסק בטיפול בצוואות וירושות הן מבחינה משפטית והן בהליך גישור לפתרון קונפליקטים. המשפחה.

למה אנחנו
no-money
יחס חם, אדיב ומסור
lawyer
ניהול תיקים מורכבים
24-hours (5)
זמינות 24 /7
success
הלקוח תמיד במקום הראשון
teamwork (1)
שירות אמין, מקצועי וענייני
badge
ניסיון וותק רב בתחום

עוד בנושא

ירושות/צוואות

עריכת צוואה : להבטיח את עתיד האנשים החשובים לך  כתיבת צוואה היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לוודא שהרכוש שאדם משאיר אחריו, יחולק על פי רצונו ושיקול דעתו. למרות שאת הצוואה

קרא עוד »
עורך דין הסכם גירושין
הסכמי גירושין

איך שלא נסתכל על זה הליך גירושין אינו נעים – לא להורים ובוודאי לא לילדים. למרות שלפעמים נראה כי אם יש הסכמות לא צריך עו"ד הרי שמדובר במחשבה שאינה נכונה

קרא עוד »
ביטול הסכם גירושין
ביטול הסכם גירושין

הסכם גירושין הוא חוזה משפטי לכל דבר. הכתוב בו אמור לשמש את בני הזוג המתגרשים לטווח ארוך. לכן, ביטול הסכם גירושין הוא מהלך חריג וביצוע הדבר דורש אישור של הערכאה

קרא עוד »

תודה על פנייתכם!

משרד עו"ד שחר שוורץ

דיני משפחה וגישור

ממlogo
דילוג לתוכן